Onze merken:
 

Nieuws

FEETJE VIERT 40-JARIG BESTAAN

Feetje, het kledingmerk voor de allerkleinsten, bestaat 40 jaar! En dat viert het oer-Rotterdamse merk met een vernieuwde huisstijl inclusief gloednieuw logo.

Feetje lanceerde haar eerste collectie babykleding in 1981 en is sindsdien niet meer weg te denken uit de wereld van de babymode. Om dit 40-jarig jubileum te vieren steekt Feetje haar gehele huisstijl in een nieuw jasje. De typerende blauwtinten maken vanaf juli 2021 plaats voor rustige natuurtinten als diepgrijs en zand. Kleuren die ook veelvuldig terug te vinden zijn in de collecties van Feetje. Het paradepaardje is het nieuwe logo, ontworpen door Studio Sijm. Het handgeschreven logo is voorzien van ‘sterrenstof’ als symbool voor de magie van het nieuwe leven.

Lief, zacht en vrolijk. De babykleding van Feetje pik je er zo uit. De jaarlijkse zomer- en wintercollectie bestaat grotendeels uit biologisch katoen en is verkrijgbaar in de maten 44 t/m 86. Naast de wisselende collecties heeft het merk een aantal vaste items die ieder jaar terugkeren, met als grote bekende de nostalgische wafelpyjama. Het Rotterdamse kledingmerk is zichzelf altijd trouw gebleven, maar is niet bang om te vernieuwen. De nieuwe huisstijl is een perfecte match met de collecties, maar toch volledig nieuw. Nieuwsgierig? De nieuwe huisstijl is vanaf juli 2021 overal te bewonderen; online en offline.

Bezoek voor meer informatie; www.feetje.com